اداره روابط عمومی
وظایف و اختیارات:
اجرای کلیه برنامه ها و فعالیت های اطلاع رسانی دانشگاه و مدیریت پایگاه های اطلاع رسانی آن
همکاری با رسانه های جمعی برای انعکاس مناسب عملکرد بخش های مختلف دانشگاه
اجرای مراسم و مناسبت ها
اجرای برنامه های تبلیغاتی دانشگاه
پاسخگویی به ابهامات و اعلام مواضع رسمی دانشگاه در قبال رویدادهای مختلف
افکارسنجی عمومی و اجرای نظام جامع “انتقادها و پیشنهادها” و ” تکریم ارباب رجوع” در دانشگاه
ایجاد حسن رابطه بین اساتید، کارکنان، دانشجویان و مسئولین دانشگاه
واحد ارتباطات و امور رسانه
اهم شرح وظایف واحد ارتباطات و امور رسانه ای:
تدوین و اجرای برنامه های ارتباطی دانشگاه (ارتباطات درون و برون سازمانی و رسانه ها)
تهیه خبر و گزارش و مصاحبه از فعالیت های دانشگاه و ارسال به رسانه ها
انتشار نشریه داخلی (بولتن) و برون دانشگاهی (خبرنامه)
اجرای نظام جامع “انتقادها و پیشنهادها” در دانشگاه و ترغیب اساتید، کارکنان و دانشجویان به مشارکت هرچه مؤثرتر در بهبود امور دانشگاه
اجرای تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولین دانشگاه
گردآوری، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاه های رسانه ها، مخاطبان (درون و برون دانشگاهی)، نخبگان و رهبران فکری در زمینه فعالیت دانشگاه
اجرای برنامه های دوره ای مصاحبه مسئولان دانشگاه با اصحاب رسانه و متناسب با اولویت های دانشگاه و افکار عمومی
ایجاد حسن ارتباط با خبرنگاران رسانه ها و طلب یاری از آن ها برای اطلاع رسانی به مخاطبان
واحد تبلیغات و تشریفات
اهم شرح وظایف واحد تبلیغات و تشریفات:
اجرای برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی جهت معرفی دانشگاه
اجرای برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی مربوط به کنفرانس ها، سمینارها و دیدارهای رسمی
مدیریت تابلوهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دانشگاه
تدوین و انتشار عملکرد سالانه دانشگاه برای ارائه به افکار عمومی
برگزاری سمینارها و گردهمایی های تخصصی و عمومی در دانشگاه
مدیریت نمایشگاه های (سالانه، دائمی و…) در داخل و خارج دانشگاه
تدوین “تقویم مناسبت ها و مراسم”
مدیریت تشریفات و استقبال از مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی دانشگاه
برگزاری مراسم های افتتاحیه پروژه های عمرانی دانشگاه
طراحی و تهیه هدایای تبلیغاتی برای اهداء به مخاطبان
انجام کلیه امور مربوط به عکس برداری و فیلمبرداری از مراسم ها، همایش ها و برنامه های دانشگاه
واحد سنجش افکار و برنامه ریزی
اهم شرح وظایف واحد سنجش افکار و برنامه ریزی:
برنامه ریزی راهبردی مدون و موضوعی روابط عمومی دانشگاه با توجه به برنامه جامع دانشگاه
تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی روابط عمومی
تهیه گزارش عملکرد دوره ای از فعالیت های اداره روابط عمومی
اجرای فعالیت های مستندسازی روابط عمومی
برنامه ریزی مدون برای اجرای فعالیت های توانمندسازی کارکنان روابط عمومی
نقد و بررسی و بازتاب فعالیت های دانشگاه در نظر مخاطبان، به ویژه نخبگان و رهبران فکری، رسانه ها و سایر دستگاه ها
سنجش افکار عمومی درون دانشگاهی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت دانشگاه